Thursday, April 1, 2010

Märtsikuu kokkuvõte ja uue kuu algus!

Tervist

Märtsikuu Cash Game graafik(Suuremalt vaatamiseks peale klikkida)


Oehh, märtsi lõpus tegin ikka mõnusa puhkuse, mängisin kaarte väga vähe. Mulle tuli see tõeliselt kasuks, ja seda näitab tänane päev - 54.06$. Olen õnnelik, et nii hästi läks täna. Käsi mängisin 982 ja kõik NL5 6maxis.

Märts iseenesest oli uue alguse kuu. Mulle meeldis, et ma alustasin uue lehega 8. märtsil. Sellele cash game graafikule lisandub veel 37.05$ turniiridelt saadud võidud. Volüümi on vähe, tean seda isegi! Sel kuul üritan rohkem pingutada, 30$ pärast olen NL10nes tagasi ka. Sealt loodan kibekähku saada NL25te, kus natuke kauem üritan püsida(eesmärgi täitumiseni vähemalt!)

Ma usun, et mingit probleemi ei tohiks olla nüüd selle kahe kuuga teha kena summa raha.

No comments:

Post a Comment